Yleistä
Toimitamme tuotteet postitse kaikkialle Suomeen. Jos haluat tilata tuotteita Suomen ulkopuolelle, lähetä tilaus sähköpostitse myynti (at) piplia.fi.
Toimituskulut määräytyvät alla olevan postimaksutaulukon mukaisesti.
Alle 18-vuotiaat tilaajat tarvitsevat huoltajan suostumuksen tilaukseen.
Toimitusaika on tavallisesti noin 3–5 työpäivää, jos tuotetta on varastossa. Toimitusaika on pidempi (1–5 viikkoa) tuotteilla, joihin tehdään nimi- tai kansipainatuksia tai lisätään seurakunnan oma lisälehti.
Huom. Joidenkin nahkakantisten Raamattujen värien ja mallien saatavuudessa on tällä hetkellä viiveitä. Jos tilauksella on kiire, tarkistathan saatavuuden tarvittaessa asiakaspalvelustamme.
HUOM! Posti säilyttää paketteja enää 7 päivää.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Lähi-Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n (ent. Suomen Verkkomaksut Oy) sivuston kautta.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Reklamaatio
Väärin toimitetuista tai virheellisistä tuotteista tulee reklamoida viipymättä asiakaspalveluumme myynti (at) piplia.fi. Pyrimme ensisijaisesti korjaamaan virheen toimittamalla oikean tai virheettömän tuotteen, toissijaisesti sopimalla hinnanalennuksesta tai purkamalla kaupan.
Palautukset
13.6.2014 voimaan tulleiden säännösten myötä asiakkaan on aina ilmoitettava palautuksesta ja kaupan peruutuksesta myyjälle Palaute-sivuillamme olevalla peruutuslomakkeella tai sähköpostilla myynti (at) piplia.fi
Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen ei enää riitä kaupan peruuttamiseksi. Kuluttajan on tehtävä peruutusilmoitus verkkokaupalle 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja palautettava tuote 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.
Palautteessa pitää ilmetä laskun tai tilauksen numero ja tilinumero, johon jo maksetut suoritukset voidaan palauttaa.
Palautettavan tavaran pitää olla myyntikunnossa ja myyntipakkauksessa.
Nimipainettuja, yksilöityjä Raamattuja ja virsikirjoja ei voi palauttaa.
Suomeen toimitetun tuotteen voi palauttaa Pipliaseuralle maksutta merkitsemällä postilähetykseen ”ASIAKASPALAUTUS”.
Yhteystiedot
Sähköposti:
myynti (at) piplia.fi
Puhelinpalvelu:
010 838 6520
ma–pe klo 9.00–15.00
Postiosoite:
Suomen Pipliaseura ry
PL 54 (Maistraatinportti 2 A, 2.krs)
00241 HELSINKI
Postimaksutaulukko
Paino, kg |
Euroa |
max 0,3 | 3,00 |
yli 0,3–3 | 8,70 |
yli 3–6 | 9,70 |
yli 6–10 | 10,50 |
yli 10–20 | 18,00 |
yli 20–40 | 26,00 |
yli 40–80 | 45,00 |